torsdag 5 juli 2012

Pre-semesterfirande

Idag smygstartade jag semestern genom att sitta på uteservering med vänner och äta god mat och dricka vin. Några av dem har redan gått på semester så gissa om semestersuget växte... Men nu är det bara 2 ynka dagar kvar att jobba, ca 16 timmar kvar sen börjar 3 veckors ljuvlig semester. Inte så mycket direkta planer heller utan det blir mest att ta dagen som den kommer och låta vädret bestämma. Är det fint blir det lite utflykter med kompisar och hälsa på föräldrar och sådär, och är det sämre har vi lite i lägenheten att fixa med. Lovely.

En sak är dock planerad och det är att jag får riktigt finbesök! Cilla ska komma och hälsa på mig, redan till helgen! Hon kommer på fredag och stannar till söndag, och vet ni vad det tokigaste av allt är? Vi har aldrig träffats! Vi har läst och kommenterat på varandras bloggar ganska länge nu, så på nåt knasigt sätt så känns det som en gammal vän, fastän jag aldrig ens hört hennes röst. Det finns såklart inga garantier för att man trivs ihop "i verkligheten", men något säger mig att det kommer bli en kanonstart på min semester och en helg att minnas. Det känns så. Cilla är i mina ögon bloggvärldens finaste och peppigaste tjej, och jag ser verkligen fram emot att få ses på riktigt! På schemat står säsongsfinalen av FitnessCampet, lite sightseeing och shopping, massor av god mat och kanske lite dans?

1 kommentar:

  1. Jag har också en känsla av att det kommer att bli en helg att minnas och att vi kommer att ha det hur trevligt tillsammans :) Det ska bli hur roligt som helst! Och jag är sannerligen sjukt taggad till FitnessCamp. Oj oj så spännande :)

    kramar!

    SvaraRadera