söndag 15 april 2012

Prioritering

Den där träningsplaneringen jag har i högerkolumnen är bara en planering, den visar inte vad utfallet faktiskt blir. Denna helgen blev det ingen träning, för efter brunchen idag behövde lägenheten saneras. Det blir lätt så när ena halvan av hushållet pendlar och tränar och bloggar, och den andra halvan är krasslig. Då räcker inte tiden till och det skapas högar av diverse slag lite här och var. Jag tog tag i eländet och diskade och plockade och vek tvätt tills det faktiskt kändes riktigt trevligt att vara hemma. Sen blev det veckohandling och matlagning och däcka i soffan. Det hade kanske gått att pressa in ett träningspass här nånstans, men det hade inneburit stress och magsår. Jag behöver mina soffstunder och klarar inte längre av att prioritera bort dem. Veckan som kommer är dessutom träningsveckan from hell: 2 Fitness Camp och 3 PT-pass. Träning varje dag måndag-fredag. Jag tror att min kropp kommer tacka mig för dagens extra vila...

Jag har inte hunnit blogga allt som jag tänkt idag, så det kommer lite mer bilder och recept senare i veckan istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar