torsdag 19 april 2012

Nu händer det grejer!

I morse hittade jag ett par bortglömda jeans i garderoben. De brukade vara snortajta, sådär tajta att man får hoppa i dem för att rumpan ska komma i. Sådär tajta att man bara använder dem tillsammans med en lång tröja. Sådär tajta att ens läckra handles väller ut på sidorna. Ni vet vad jag menar. Men idag gled de på hur enkelt som helst, med gott om plats för rumpa, lår och mage! De satt till och med löst och veckade sig baktill! Jag lyckades inte fånga det så bra på bild så ni får ta mitt ord på det, men jag bjuder ändå på en bild på vår stökiga hall =)

3 kommentarer:

  1. Heja snygg-Tove :) Vilken lycka!

    SvaraRadera
  2. Tittar in från Bodycomf och säger hej. Kul att jeansen passa igen :)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig känsla .. är glad för din skull!!

    = )

    SvaraRadera