söndag 1 april 2012

Min arma kropp...

Så var denna roliga och väldigt inspirerande helg slut. Jag sitter nu på Bromma och väntar på flyget hem efter att ha vinkat hejdå till Åse som fick kasta i sig maten och springa till flyget =) Skönt att softa en stund även om längtan efter sängen är stor... Jag tror inte det finns en enda muskel i min kropp som inte gör ont just nu. Jag har tränat i 9 timmar på dessa två dagar och det har varit allt från löpträning och CrossFit till Yoga och Zumba. Så roligt och så värt det (trots att jag går som en gammal tant/gravid/nyförlöst) att jag saknar ord, men det kommer inlägg om alla pass och föreläsningar tids nog. Inte ikväll dock, men ni kan nog ställa in er på att den kommande veckan mestadels kommer handla om konventet. Nu ska jag äta upp min fläsknoisette och bea och sedan vanka mot säkerhetskontrollen. Vi hörs imorgon!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du har rapporterat sååå himla flitigt i helgen Tove. Det har verkligen varit roligt att följa dig. Självklart ser jag fram emot veckan när du berättar mer! Det där med CrossFit är jag nyfiken på, så där får du gärna lägga lite krut. Om man nu fick önska ;) Hoppas att resan hem gick bra. Du lär sova gott i natt. Kramar!

    SvaraRadera