onsdag 11 april 2012

Lyxkväll

Nu är jag på väg hem från jobbet och har en riktigt lyxig kväll framför mig - jag ska på Aromamassage på Gildaskolan i 2 timmar! Jag har svårt att komma ner i varv och slappna av ordentligt så det ska bli jätteskönt! Sen är planen att köpa med mig någon mat hem och bara slappa, känns underbart och nästan overkligt! Jag mår verkligen bra av att bli ompysslad så att unna mig själv mer behandlingar är det närmsta ett nyårslöfte jag kommer.

Det går förresten jättebra med den periodiska fastan! Känner mig lite hungrig på morgonen men det är inte alls farligt och magen kurrar inte ens vilket den gjorde innan LCHF-tiden så fort jag inte ätit på 2 timmar. På fettdrift håller man sig mätt längre och kroppen vågar "äta" av sina lagrade fettreserver. Jag känner mig redan plattare om magen och det här känns verkligen som ett bra sätt att leva!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jo jag tycker att det funkar bra, när jag är strikt och äter bra och rör mig i kombination med fastan så känner jag mig fastare i kroppen och vågen tickar sakta men säkert neråt :)
    Har testat 24h fastan också och det gick bättre än jag trott, lite småkurr i magen men inget som man inte kan stå ut med!
    Kram D

    SvaraRadera