onsdag 25 april 2012

Latmansmiddag

Jag kom inte från jobbet riktigt så tidigt som jag hoppades, så efter 11 timmars arbetsdag och 14 timmar hemifrån blev det varken träning eller matlagning. Jag handlade istället med mig lite färdig mat hem och kröp upp i soffan till andra delen av "Inför Eurovision" tillsammans med sambon. Näst på schemat står en varm dusch och sen planerar jag att återgå till soffan alternativt sängen, helt slut i rutan är jag...

Det jag ville säga var i alla fall att det kan vara väldigt lätt och väldigt gott att äta LCHF, jag köpte allt färdigt och fick ihop denna lilla buffé:
- Grillade revben
- 2 sorters kycklingspett
- Coleslaw
- Marinerad sparris och paprika
- Majonnäs med smak av rostad vitlök och örter
- Marinerade champinjoner
- Cocktailtomater

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar