torsdag 26 april 2012

Helt slut

Ja jösses vilken dag. Väl i hemmets lugna vrå behövde dagens undanträngda känslor få komma upp till ytan så jag bröt ihop och kom igen genom ett gråtkalas. Inget allvarligt som hänt, bara en känslosam dag. Vi är ett litet team i ett kämpigt projekt, vilket gör att man kommer varandra väldigt nära och ibland blir känslorna stora. Det är ett team som är beyond amazing, helt underbara, och den enda anledningen till att det alltid är roligt att gå till jobbet trots alla utmaningar vi stöter på.

När jag sen bytt om och skulle cykla iväg till FitnessCampet var cykelnyckeln borta. Tömde väskan och letade överallt där jag varit, men fick till sist ge upp och sambon fick skjutsa mig. Blev sen såklart vilket inte var en ultimat start på träningen jag så väl behövde. Det blev ändå ett riktigt bra pass och det var skönt att rensa hjärnan. Idag blev det mycket kondition i form av höga knän, "snabba fötter", upp och ner på hög bänk, rusher mm. Benen fick sig en rejäl omgång av jägarvila x 3, utfallsgång, grodhopp och grodgång. Det blev också några omgångar armhävningar, dips och såklart plankan - helt enkelt en rejäl genomkörare för hela kroppen.

Till middag blev det LCHF-fläskpannkaka med hemmagjord sockerfri lingonsylt och rivna morötter, så gott. Nu halvligger jag i soffan och får kämpa för att hålla ögonen öppna. Jag får väl helt enkelt ta mig i kragen och pallra mig i säng, vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar