måndag 30 april 2012

Helg igen!

Nu har jag jobbat klart för idag, så efter 3 timmars jobb är det nu helg igen! Underbart! Jag passar såklart på att träna eftersom det inte blev någon träning igår. Det passade dessutom utmärkt att köra fasta idag fastän det är helg, så nu ska jag prova att köra mitt första pass någonsin på fastande mage som Jonas Bergqvist rekommenderar. Det känns ju lite galet att träna när jag inte ätit sen igår kväll, men jag tror ju på teorin och har länge velat prova. Kanske ger det mig superkrafter?? Jag återkommer med rapport, bröst, axlar och triceps står på schemat!

1 kommentar:

  1. Jag är mycket spänd på det där med träning efter periodisk fasta :) Utvärdera, utvärdera! Jag har faktiskt bestämt mig för att prova periodisk fasta efter maj månad. För mig kommer det troligen att bli periodisk fasta efter middag istället för på morgonen. Alltså lite som du gör nu. Att äta middag på kvällen, men inget kvällsmål och sedan träna på morgonen utan att äta innan och sedan äta frukost efter träningen. Vi får se. Men som sagt, jag väntar med spänning på hur du känner efter träningen idag :) Kramar!

    SvaraRadera