fredag 13 april 2012

Freeeedag!

Så var underbara fredagen äntligen här!! Att det är kaos på jobbet bortser vi från just nu =)

Helgen blir mestadels lugn och jag var inställd på lata sovmorgnar och pannkaksfrukostar när jag kom på att vi ska hjälpa kompisar att flytta på lördag morgon och vara barnvakter på söndag förmiddag. Så riktigt så lugnt blir det inte, men utöver det har vi ingenting planerat. Sambon är lite krasslig fortfarande så min plan är att laga massa god mat och bara göra sånt jag känner för. Vill göra lite LCHF-godis också, tänkte prova lite varianter på nötbollar, chokladbollar och snickers!! Man kan såklart inte äta obegränsat av godis även om det är gjort på LCHF-"godkända" ingredienser, men jag har kollegor som gärna smakar. Det blir snart fika här och det ska bli spännande att höra vad de tycker om mina Bounty!
Innan helgen drar igång på allvar blir det dessutom ett pass med PT-Daniel, perfekt start på helgen!!

1 kommentar:

  1. Weeeeeeeeiiii fredag :) Jag har finfredagskänlsa trots att jag har lov. Det är nåt visst med den där fredagen :)

    Mitt nästa projekt är hallonrullar som står i ugnen för tillfället. Det blir fler projekt med bollar i helgen för min del också. Min kära far har nämligen gått med på att låta mig hjälpa honom till ett mer hälsosamt liv. Lite Du är vad du äter a la Cilla-style. Det ska jag gå in för till hundra procent och hjälpa honom till ett bättre liv. Han har 20-30 kg att bli av med och måste förändra sitt sätt att tänka kring mat om han vill uppleva barnbarn. Vi går tillbaka till det naturliga och börjar helt utan gluten. Nå väl.

    Njut av fredagen och lova att dela med dig av dina smaskiga recept sen. Kram på dej!

    SvaraRadera