söndag 15 april 2012

Black swan??

Kvällen spenderades mestadels med matlagning, och oj så gott det blev! Nån slags lövbiffsrullader med svamp"risotto", recept kommer imorgon! Vi gjorde efterrätt också men den orkade vi inte äta, det blev lite mörk choklad istället.

Sen fick vi för oss att se en film och valet föll på Black swan som vi länge velat se. Why oh why undrar jag nu?? Den var extremt obehaglig och det liksom kryper fortfarande i kroppen på mig. Jag är väldigt känslig för film och påverkas minst sagt lätt av av olika stämningar i filmer. Jag brukar på skoj säga att det enda jag klarar är tecknat, men ska jag vara ärlig så klarar jag knappt det! Jag fällde ju en liten tår senast jag såg "Despicable me" så ja, what can I say... Thrillers är väl inte riktigt min grej tyvärr, jag tycker att det är bra men mår ju inte bra efteråt! Nu är jag desperat efter något trevligt att se innan jag ska sova, måste komma i bättre stämning! Men jag kan ju alltid tänka lite på morgondagen som kommer inledas med brunch med bror, svägerska och världens finaste lilla brorson, det är svårt att inte le när man tänker på hans pigga ögon och glada skratt (brorsonens allså, inte brorsans)!

1 kommentar:

  1. Den har jag sett och den var verkligen jobbig. Fast jag tyckte samtidigt att den var väldigt konstig. Troligen inte riktigt en film i min smak eller så måste jag bara se den en gång till. Don't know. Hoppas att du kunde sova ordentligt :) kram!

    SvaraRadera