måndag 2 april 2012

Ajajaj...

Jag lyckades ta mig till jobbet idag men det var knappt. Jag stapplar fram och framförallt att sätta mig och resa mig upp gör vääääldigt ont, jag tackar alla utfall och knäböj helgen bjudit på för det... Jag som alltid försöker ta trappan när det finns och aldrig står stilla utan går i rulltrappan, gjorde i morse tvärtom och tog varenda hiss jag kunde hitta, även för att bara ta mig upp en våning.

För att hjälpa kroppen att återhämta sig har jag ställt in träningen både idag och imorgon, och jag tänker också se till att få i mig extra mycket mat och framförallt protein. Det blir därför en proteinshake till mellanmål både i förmiddag och eftermiddag, och min frukost-Kesella blandade jag ut med lite extra vispgrädde. Jag tänker att lite extra energi borde hjälpa min kropp att kunna och våga bygga upp alla trasiga muskler igen. Jag är grymt stolt över min kropp som på detta halvår jag tränat intensivt blivit så stark, uthållig och smidig! Känns väldigt häftigt att jag faktiskt lyckades ta mig igenom helgens alla 9 pass! Det var helt klart värt varenda sekund av träningsvärk och jag längtar redan efter nästa års konvent!

1 kommentar:

  1. Låter som du fick en riktig toppenhelg här uppe i kungliga huvudstaden! Nästa gång hoppas jag att vi hinner ses och fika lite :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera