måndag 16 januari 2012

Intervallpass

Jag hittade detta roliga intervallpasset hos Olga Rönnberg, och kände mig genast manad att prova!
Det såg tufft ut så mina förväntningar på att klara det var inte alltför höga när jag ställde mig på bandet i lördags, och jag hade förberett mig mentalt på att behöva sänka lutningen. Men jag tog mig igenom hela och kan varmt rekommendera passet! Det var en riktig utmaning och pulsen var konstant hög. Jag kommer definitivt köra detta passet fler gånger! Mitt konditionspass ska vara 45 minuter långt, så när jag var klar med intervallerna sänkte jag ner lutningen till 0 och joggade i 25 minuter. Då fick jag äntligen uppleva den där sköna känslan av att springa igen! Hittills har det mer eller mindre bara varit en pina, men kanske börjar min kondition bli lite bättre nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar