fredag 4 november 2011

Sjuk?!?

Jag har ju varit ovanligt trött och seg de senaste dagarna, och under dagen har även halsen tjocknat, näsan börjat rinna och huvudvärken smugit sig på. Det känns alltså som att en förkylning är på väg =( Jag ställde precis in kvällens pass med PT-Daniel, även om det tog emot något fruktansvärt. Jag har ju äntligen kommit igång nu, jag vill inte bli sjuk!!! Men jag har gjort det här misstaget förr, och det har aldrig lett till något positivt att träna med en kropp som inte känns helt hundra, utan tvärtom. Jag hoppas innerligt att eländet ska kunna botas med en kväll i soffan. Håll tummarna är ni snälla!

1 kommentar:

  1. Uuuhh!!! Hoppas vi inte smittat dig :-(
    Håller tummarna att du mår bättre av en vilokväll i myssoffan så du kan träna snart igen.
    Ha det bra i helgen och sköt om dig.
    Drick varmt te med honung, brukar hjälpa!

    Kram från 08

    SvaraRadera